Blogger Backgrounds
There was an error in this gadget

Sunday, June 19, 2011

every single second~

Assalamualaikum!


sy sangat2 bersyukur kehadrat illahi kerana telah diberikan rezeki oleh-Nya..ribuan rasa syukur aq panjatkn kepadaMU ya ALLAH.!setiap saat rezeki yg Engkau berikan kepadaKU akn aq manfaatkan dengan sebaik2 nyee~ Alhamdulillah

sy juga nk berterima kasjh kepada ibu dan ayah sy kerana telah membesarkan anaknye ini dr kecik hingga ke besar dgn baik tanpa sebarang kekurangan..terima kasih umi n ayah! Rasa syg ku xpernah luntur didalam hati ini terhadapmu.. insyaAllah, akn ku balas jasamu yg tak terhingga itu.. <3 <3 <3 *(Azman Bin Mohd Salleh & Meriam Binti Adam)


Sy juga sangat2 berterima kasih kepada kawan yg paling rapat dgn sy iaitu cik comey sy a.k.a my love.!~(^^ selalu bg sy semngat n tman sy *(wlaupn tman dr jarak yg jaoh)..sy sangat menghargainyee..kehadiran awk dalam hidup sy sngt bermakna dan akn sy ingatinyee smpai bila2..syg awk sngtt2, Wan Nur Syahirah Binti Wan Musa ! <3 <3 <3

tak lupa juga kpd kwn2 sy yg selalu bg sy sokongan slalu! frenZ forever yaaa~(^^

8 comments:

  1. pahmi...xbole nak bace la tisan ni.....hehe..xnampak..tkar lah yo...

    ReplyDelete
  2. haahaha..saje je wat tulisan pening2 tuu...haha =p
    mmg ssh ckit nk bce kn??
    nt next entry laa tkar tulisan uu ek??huhu

    ReplyDelete
  3. yow la cik pahmi............

    ReplyDelete
  4. :D
    SAYE....Suke teman awak,suke duk disamping awak,suke support awak,suke tgk awak,suke ckp fon ngan awak,suke jalan2 ngan awak,suke g makan ngan awak, suke tgk senyuman awak, suke semua tentang awak....
    sy LAGI la menghargai awak :D
    TERIMA KASIH UNTUK SEGALANYA AWAK!

    ReplyDelete
  5. omeyy : uhuk3...same2..*(da xtaw nk ckp ape..terharuu sngtt T,T)
    macehhhhh sangatt2 taw!huhu

    ReplyDelete
  6. haaa aku baru nak ckp..tulisan tu wt aku x leh baca la...huhu kuning plak..huhu

    ReplyDelete
  7. aiyakk..huhu
    sory2..nt next post tkar laen laa..peace2! =p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...